Premiärmilen

Seg i benen och två blåsor på mina fötter är summan av premiärmilen!

 

Jag tog med mig hunden - och som känt, så gör han ju pauser då och då. Exempelvis rullande i snön ett par minuter (som jag för övrigt filmade!), badade lite i en översvämning på vägen... ja, etc, etc. Och så kom vi i mål på 67 minuter! Jag är nöjd, trodde det skulle bli närmare 75 minuter i tid. Nu blev det under 70 :-)

 

Väderleken bjöd på solsken och blåst. Motvind ca sista tredjedelen av sträckan.

 

Pigg och glad ♥


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hehe, det här med hundar och promenade/löpning är ingen hit ;P

2011-03-26 @ 21:40:50
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: Annemie

Härligt med första milen! :) Hoppas jag med springer min första (för i år) snart.

Jag har med börjat ha med hunden ut på vissa av mina rundor. Då kan hon springa fritt och det gillar hon ju såklart!

2011-03-29 @ 17:34:41
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0