Nothing tastes as good



En god morgon startar med träning, tycker jag i alla fall. Dock har jag lite svårigheter att få till det på morgonen under vardagarna - så under helgerna försöker jag att passa på!

 

Denna söndag fick startas upp med en 80 minuter lång promenad. Självklart tillsammans med min hund, han behöver ju röra på sig även han :-)

 

Jag får också erkänna att jag är lite seg i benen/rumpan efter gårdagens löpning.

 

Hur det blir med träningen resten av dagen återstår att se.


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

tack så mycket. det känns skönt att vara tillbaka här i denna mysiga värld :) GÅR ALLT BRA? :)

2011-03-27 @ 10:59:51
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0