Låter mig inte stoppas

 

... av snö, regn och försenat tåg. Jag sprang ändå. Visserligen "bara" halva vägen hemåt. 20 minuter tog det. Med musik av och till i öronen via youtube.

 

Men 20 minuter löpning är i alla fall mer än vad soffpotatisar ägnar sig åt ikväll ;-)

 

I morgon planerar jag också för någon motionsform hemåt. Jag är sugen på att springa... Om mina vader är piggare i morgon så får det nog bli så :) Jag har en förbannad träningsvärk i mina vader just nu... en bekräftelse på att jag lever :)


Kommentarer
Postat av: Annemie

Jag håller med dig. Bryr mig inte heller så mycket om tid eller tempo när diesel är med ute. Man ska ju ha lite mer koll på henne då hon är lös och omgivningen, så blir ju inga super bra tider ändå :D Men rolit är det iaf.



20 min löpning, absolut bättre än inget alls :)Bra!

2011-03-29 @ 20:25:42
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0