Gårdagens hajk och morgonlöpning

Igår eftermiddag begav jag mig ut på hajk/utflykt tillsammans med pojkvän och hans farföräldrar. Vi traskade på i bra tempo i minst sagt kuperad terräng, inklusive korvgrillning och bad för de som ville (det vill säga bara hunden badade). Men fasiken vad härligt det var. Jag är klart impad av den äldre delen av sällskapet som traskade på så bra! Så aktiv som de är ska jag också vara när jag passerat 70-sträcket.

 

Och i morse innan frukost och värmeböljan sprang jag 5k på 30 minuter tillsammans med hunden. Varmt som sjutton redan vid kl 7, jag undrar hur resten av dagen kommer bli! Bästa starten på denna härliga dag fick vi i alla fall. Dessutom är huset också städat nu :)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0