Veckans motion

Måndag: 30 min powerwalk + 35 min powerwalk

Tisdag: 20 min powerwalk

Onsdag: 30 min powerwalk

Torsdag: -

Fredag: -

Lördag: 140 min powerwalk

Söndag: 145 min powerwalk

 

Totalt: 6 powerwalks. 400 minuter = 6 timmar och 40 minuter.

 

Dock inga burpees. Inte en enda, den fronten är jag inte i mål. Men ändå, jag har knatat på! Jag satsar det som tilltalar mig för stunden. Träning ska vara roligt. Jag är verkligen nöjd annars med vad jag åstadkommit under veckan.

 

Det hade varit roligt att veta hur många steg jag har tagit. Kanske, om jag har tur kan jag ha koll stegen framöver. Jag har nämligen ställt upp i Malins tävling om en stegräknare. Wish me luck! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0