End of challenge in december

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Något som de flesta skulle känna igen, antar jag? Jag uppnådde inte mina decembermål som jag hade tänkt. Tyvärr.

 

I december sprang jag 326 minuter. Målsättningen var 720 minuter. Nästan 400 minuter "för lite". Sedan hade vi ju löpstyrkan också. Inte heller där kom jag i mål. 235 träningsminuter rodde jag i land, av 380. Alltså en diff på 145 minuter.

 

Men totalt vad gäller mina mål så tränade jag 561 löprelaterade minuter. (Haha, strax över hälften vad jag hoppades på!)

 

Sedan finns det ju anledningar till varför jag inte rodde hem segern. Jag har haft det väldigt stressigt, aldrig varit med om sådan stress tidigare. Dessutom har jag haft halskänningar och känt mig alltmänt orkeslös. Jag har därför ibland valt att inte träna ömsom inte hunnit.

 

Nu tar jag nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0