A try to catch up

200 burpees  - check!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej kära Rivstartsdeltagare,

Jag skriver för att jag saknar ditt resultat för vecka 2 i Rivstarten, skulle vara kanon om du kunde meddela det. Har jag missat det ber jag om ursäkt, det är ju lite mail att ta hand om så ett eller annat kan slinka fel. Hoppas du förstår.

Skulle det vara så att du av en eller annan anledning inte längre vill delta i Rivstarten kan du väl bara höra av dig och meddela det så jag inte tjatar ihjäl dig med meddelanden. Skriv en kommentar på bloggen, ett meddelande på Facebook om du har det eller maila till [email protected]

Vill du kika hur det har gått för de andra så kan du titta in här: http://corneliatoneri.blogspot.com/2011/01/rivstart-2011-resultat-vecka-2.html



Stor kram och massor med pepp

2011-01-19 @ 21:01:21
URL: http://www.corneliatoneri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0