The last powerwalk this week

Tiden försvann fortare än vad jag hade planerat för idag. Så jag hann inte med den min 1,5 milsrunda idag. Det fick räcka med halva sträckan. Tänkte att det inte är så kul att vistas mitt i skogen när det blir mörkt, så 7,5 km blev det istället.

 

Men så skönt. 75 minuter tog det idag. Tiden innebär också att jag är i mål för veckan, jag har hållt mig i rörelse mer än 6 timmar. Kanske blir det mer framåt kvällen, kanske blir det yoga.

 

Nu är jag sprudlande glad efter min härliga solskenspromenad. Riktigt välbehövligt efter gårdagens bravader med mycket skratt, vin och hög musik.


Kommentarer
Postat av: Lauritsvera

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-04-11 @ 13:18:37
URL: http://lauritsvera.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0