Dagens: Slippery walk

Dagens motion har blivit en 35 minuter kort/lång powerwalk beroende på hur man ser det. Det var i alla fall väldigt varierande underlag, allt från barmark, isigt och blött till snötäckt. Rätt så spännande när det annars nästintill är kolsvart. Förutom förbipasserande bilar.

 

Men ack vad denna stäcka hemåt gör mig gott. Jag hinner varva ner och slappna av från jobbet innan jag är hemma. Det är guld värt. Nu längtar jag tills det blir allt ljusare så att jag kan ta mig en ännu längre sträcka hemåt, eller varför inte genom skogen ibland? :)



Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Perfekt med sån väg hem ju :D



SV: Tack, ja jag är jättestolt! :D

2011-02-01 @ 21:26:46
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0