Viktiga vila

I nya numret av RW läste jag något väldigt klokt om vila. Det stod någonting om att missad träning kan du alltid ta igen, medan en missad vila är och förblir missad, ingenting som du kan ta igen. Lika mycket som man jobbar på att träna måste man också jobba på att vila. Att hitta en balans, som är ett ledord för mig. Jätteviktigt, med balans.

Idag har jag vilat. Jag har vilat mycket denna vecka. Idag blev jag totalt urladdad mentalt och hela jag skriker efter att sova.
I morgon tror jag att jag tar spåret ett sväng och på lördag är det träningsläger. På söndag får jag se vad jag hittar på. Så även om det blir mycket vila denna vecka blir det nog en del träning ändå.


I love kicking endorphins. But I need to rest too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0