Veckans träning v. 44

Måndag: Powerwalk 25 min + powerwalk 45 min

Tisdag: Löpning ca 1 timme

Onsdag: Powerwalk 30 min

Torsdag: Powerwalk 75 min

Fredag: Vila

Lördag: Löpning ca 27 min + Yoga 45 min

Söndag: Löpning i backe 40 min + powerwalk 35 (+ yoga i kväll)

 

Totalt:

Powerwalk, 5 pass

Löpning, 3 pass

Yoga, 1 pass(+1 till i kväll)

 

Jag önskar att jag fått in mer löpning. Lite fler kilometrar och lite fler minuter. Mina ben har dock varit sega efter förra söndagens backträning och tisdagens pass. Men i veckan som kommer har jag tid varje eftermiddag till löpning om jag så vill. Jag ser fram emot en vecka full av spring! Hoppas vädret kommer vara på min sida :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0