Månadsskifte

Såhär i ett månadsskifte får i alla fall jag tankar på nystarter, nya möjligheter och som i detta fall när en ny månad träder in blir jag nyfiken på vad den kan bära med sig. Jag har en månad framför mig med intensivt pluggande och det är en anledning till att jag vill vara extra nog med träningen. I och med att träningen bidrar till vila från studier. Denna månad kommer att bli intensiv på alla plan - och det kommer ju att gå så fort.

 

Jag har 720 minuter löpning framför mig. Samtidigt som jag har som mål att yoga minst en timme/vecka och dessutom vill min sambo släpa med mig på träningen som klubben har på torsdagar - hinderbana och cirkelträning.

 

Jag ska göra allt som står i min makt för att hålla mig frisk, pigg och kry! Mitt november ska bli bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0