Veckans träning v. 48

Måndag: Löpstyrketräning 20 min + Löpning ca 45 min + Powerwalk 30 min

Tisdag: Löpning 60 min +  Löpning ca 15 min

Onsdag: Löpstyrketräning 35 min

Torsdag: VILA

Fredag: Löpstyrketräning 20 min + Löpning 30 min

Lördag: Löpstyrketräning 20 min +  Powerwalk 50 min

Söndag: VILA

 

Totalt:

 

Löpstyrka: 4 pass

Löpning: 4 pass

Powerwalk: 2 pass

 

Jag är nöjd med min vecka! Jag fortsätter med löpfokuset året ut, 3 veckor till med löpstyrkan! Det ska bli intressant om jag utvecklas något. Sedan har jag en grym styrkeutmaning för januari! Min planering är att fortsätta i samma anda kommande vecka :)

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad innebär löpstyrka? Har du bilder på övningarna? Kan du göra ett inlägg och visa? Nyfiken! Bra tränat!

2010-12-05 @ 20:54:17
Postat av: Julia

Det var verkligen ingen dålig vecka! :)



Åh hade också velat ha en större hund till cardiosällskap, min lilla chuhuahuakille hänger visserligen med, men han är ingen man tar med sig på en milslång runda direkt. :P

2010-12-06 @ 08:14:23
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Du ska vara nöjd med din vecka :D

2010-12-06 @ 09:17:53
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0