Träningshelg - here I come!

Denna vecka har hittills känts helt botten vad gäller träningen. Känns jättetråkigt och min kropp skriker efter puls, endorfiner och träningsglädje. Tyvärr har jag haft alldeles för mycket runt omkring mig. Mest synd för mig. Annars en effektiv vecka - bortsett från träningen.

Veckan hade dock en bra början - men den ska få ett ännu bättre slut. På schemat står löpning och löpstyrka. Jag har så mycket att ta igen och jag längtar efter att bli fysiskt trött! Kanske börjar jag redan ikväll? :) Snöskottning om inte annat!

Kommentarer
Postat av: elin

tack för den uppmuntrande kommentaren på min blogg! :)



känner igen suget efter träning. åker till fjälls imorgon och tänkte ge mig ut i skidspåret så snart jag kliver ur bilen;)

2010-12-17 @ 22:02:53
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0