Rivstart

Nu börjar jag bli less på att inte träna. Jag blir irriterad på dessa meskänningar i halsen. Min plan är att jag ska komma igång nu igen. Sista vilodagen idag. Imorgon, nyår till ära, tänker jag satsa på löpstyrka. Jag har en del att ta igen - jag och mina mål!

Sedan är det januari - som betyder nya utmaningar med nya mål. Jag finular fortfarande på det. Men det lutar åt löpning 3 grr/veckan + 3000 burpees under månaden. Så jag hinner ju liksom inte bli sjuk!

Nu börjar jag dessutom känna att jag behöver komma igång med träningen för att få energi. Sista veckorna i skolan nu innan examen så det är intensivt och jag behöver den energi jag kan få.

Kommentarer
Postat av: BENITA

jag hoppas du med fått en fin jul! :) och gott nytt år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0