Moddpower

Igår var det tentaskrivning för många, även för mig. Sedan julbord direkt på slottet. Resultatet av en mentalurladdning och för mycket av salt och fet mat har orsakat en väldig trötthetskänsla hos mig idag. Ändå var jag ute och promenerade med min mamma ♥ i nära 90 minuter. Ett riktigt moddpower, vi gick upp i en lång backe med ca 1 dm modd, svettigt blev det!
Nu är tanken den att jag ska väcka kroppen och köra löpstyrka innan kvällen tar vid. Skotta ska jag också göra, med vår uppfart hinner man få upp kroppstemperaturen en hel del. Det tar ca 30 minuter.

Kommentarer
Postat av: elin

vilket jättefin blogg du har hörru du!

2010-12-11 @ 23:35:51
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0