Kastar in handduken

Det blev ingen träning idag. Det känns lite tråkigt, även om jag vill så skulle jag inte hinna. Jag har varit i farten konstant hela dagen, glömde till och med lunchen. Det kom jag på klockan fyra och då var det dags att börja med middagen istället.

 

Vad är anledningen då? Jag hjälper min sambo att packa inför ett stundande träningsläger, som jag själv kommer att missa. Tyvärr. Men nästa år är det dags för mig, hoppas jag! Han jobbar och jag har fixat all den mat han ska ha med sig. Samt tvättat träningskläder och packat ihop skidor. Åkt iväg ner på stan för ytterst viktiga ärenden - och nu är jag liksom här.

 

Jag har svårt för ursäkter när det gäller livsviktiga ting, så som träning, men detta är i alla fall en förklaring.

 

... som grädden på moset är det massa tentaplugg.

 

Imorgon blir det ingen träning alls. Eller eventuellt en promenad på morgonen. Men på lördag! Då jäklar, vilken energi jag ska ha då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0