Inte alls vad jag vill träningsmässigt

Man kan inte alltid vara på topp. Just nu har jag en väldigt stressig period och jag har tur om jag hinner tänka på mig och min träning i allt detta. Men i förrgår hann jag med både lite löpning och powerwalk. Väldigt skönt och så efterlängtat.

 

Jag har dessutom inte känt mig helt frisk, känningar i halsen och snorigheter. De senaste två veckorna har inte alls varit roliga. Återigen, träningsmässigt.

 

Ikväll ska jag göra mitt bästa för att få till en del löpstyrka i alla fall. Jag vill känna mig stark. Jag älskar att känna mig stark. Hittills idag har jag hunnit med 45 min powerwalk i snön och skogen med hunden. Så skönt och så vackert. Det är liksom inte längre -20° ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0