(Förmid)dagens träning

Innan klockan hade slagit halv tio hade jag kört igenom en halvtimmes löpning i ca 7 cm nysnö tillsammans med hunden. Vi pulsade en hel del bitvis och det tog i benen. Farten är ju inte att tänka på, men jag kände mig pigg i benen och hade ett bra tryck i dem! Skönt!

Direkt i anslutning till löpningen körde jag löpstyrka i 20 minuter. Och imorgon tror jag att jag är den med träningsvärk. Kände mig riktigt trött i kroppen när jag var färdig.


Sedan bjöds det på en varmdusch och därefter ett ägg och en apelsin som mellanmål.


Happy friday!

Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker alltid det är så jäkla jobbigt att ta sig ut och springa såhär på vintern, men känns alltid så ruskigt skönt när man väl tagit sig ut. :) Kan tänka mig att det är mycket roligare när du har sällskap med dig, vad har du för hund? =)

2010-12-03 @ 21:48:39
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0