Final countdown

Ett tredje och sista löpstyrkepass för dagen hann jag med. Nu är det bara pluggandet kvar.

 

Jag vet inte om 3 löpstyrkepass på en dag är nödvändigt men jag vet att träning är nödvändigt. Egentligen är man inte "duktig" för att man rör sig och för att man tränar. Att träna är att ge kroppen precis vad den behöver, om träningen sker med kontinutet och om man tillåter sig att lyssna på kroppen. Det vill säga återhämta sig när den behöver, äta och träna när det behövs.

 

Imorgon är det mer löpstyrka som står på schemat, men antagligen "bara" ett pass och sedan ska det springas. Jag tror jag vet vilken runda jag har bestämt mig för.

 

Heja & njut av helgen och träningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0