Do run run run

Och så var vi hemma, jag och min kompanjon efter en timme spenderad utomhus. 40 minuter spenderade på löpning och 20 minuter på promenad, i rätt djup snö.

 

Jag kan villigt erkänna att det kändes motigt att ta sig ut, idag är det så grått ute! Men vid elvatiden var min tentahjärna så smockfull att jag var tvungen att strukturera vad jag pluggat in under en springtur. Och så klart, visst var det skönt när jag väl kom ut! Frågan har jag läst i bloggar tidigare, men finns det pass man ångrar? Jag kan inte komma på ett enda, men å andra sidan har jag aldrig skadat mig särskilt allvarligt.

 

Mer träning till folket!

 

Dagens träning: 20 min löpstyrka & 60 min löpning/promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0