Challenge in december

Mitt mål i december är att hålla igång löpningen och trotsa vintern! I december är mitt mål, liksom i november, att springa totalt 720 minuter. (≈ 3 timmar/veckan) Har jag redan klarat av det en gång så kommer jag att göra det igen.

 

Som lite krydda på detta mål planerar jag också att klara av löpstyrkeprogrammet som jag hoppade på via Nike Women. Programmet är planerat till 320 minuter (≈ 20 min 4 ggr/veckan under en fyraveckorsperiod).

 

Kort och gott mitt mål består av 1040 löpningsrelaterade träningsminuter.


Kommentarer
Postat av: Annemie

Jag som kommenterar igen :D

Jätte duktigt av dig att ha ett sånt mål och som fixar det galant :) Jag satte upp ett mål idag också, att ta mig ut på minst två löppass i veckan fram till den 7 januari då ska jag köpa en adidasväska! haha

2010-12-09 @ 15:04:02
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0