10 km halka

Gårdagens träning var ett försök till löpning. Det blev snarare 10 km halka och stapplande. Men lika skönt ändå. Väldigt låg fart, vilket inte gjorde det så ansträngande. Men jag tycker att det är viktigt att ta det lugnt, det var verkligen snorhalt hela vägen.

Dags att införskaffa broddar?

Det blev dock ingen löpstyrka igår. Oavsett om jag ville så hann jag liksom inte. Men ikväll har jag tid för det. Sedan är det hårdkörning med både träning och pluggande onsdag och torsdag.

Jag tror stenhårt på att det är superviktigt att träna om man pluggar eller har ett krävande arbete, eftersom att träning genererar i så mycket energi. En paradox minsann.

Kommentarer
Postat av: BENITA

det känns tryggt att du tror på mig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0